Montag, 20. Oktober 2008

Billy Ocean - Red light spells danger



INTRO:
(Red light spells danger)
(Can't hold out much longer)
('Cos red light means warning)
(Can't hold out I'm burning)

No, no, no

VERSE 1:
You took my heart and turned me on
And now the danger sign is on
Never thought the day would come
When I would feel alone without you

And now I'm like a child again
Calling out his mama's name ;-)
You got me on a ball and chain
Doing things that I don't wanna

I can't stop running to you
Feel love coming through you
Girl with you beside me
Hold on heaven guide me

CHORUS 1:
(Red light) 'til the red light
(spells danger) Oh-a-oh danger warning
(Can't hold out) Can't hold out
(Much longer) Much longer

No no babe

('Cos Red light) 'til the red light
(means warning) Oh-a-oh that's a danger warning
(Can't hold out) Can't hold out
(I'm burning) I'm burning

Ooooaahhhhaaah
mmmmh
eh eh
mmmmh

(Red light) Red Light
(Spells Danger) I love you baby
(Can't hold out) Can't hold out
(Much longer) Can't hold out

Oh baby baby
(Cos red light) mmmmh
(Means warning) Means a warning yeah
(Can't hold out) And I can't hold out
(I'm burning) No no no no no !!!

VERSE 2:
(Red light) I had my fun, I played around
(Spells danger) Without a love to tie me down
(Can't hold out) I always used to kiss and run
(Much longer) I never wanted love to catch me.

(Cos red light) I thought I had a heart of stone
(Means warning) But now I'm in the danger zone
(Can't hold out) I can feel the heat is on
(I'm burning) Soon the flames are gonna
(Baby baby) catch me.

I can't stop running to youi
Feel love coming to you
Girl with you beside me
Hold on heaven guide me

CHORUS 2:
(Red light) feel the red light
(spells danger) Oh-a-oh that's a danger warning
(Can't hold out) And I Can't hold out
(Much longer) No no no

('Cos Red light) 'til the red light
(means warning) Oh-a-oh that's a danger warning
(Can't hold out) Can't hold out
(I'm burning) No no no no oooo

Ooooaahhhhaaah

(Red light) Oh it's a red light baby
(Spells Danger) Oh you gotcha danger warning
(Can't hold out) and I can't hold out
(Much longer) No you got me help me baby

(Cos red light) Oh Feel the red light
(Means warning) Oh it's a danger warning
(Can't hold out) Oh I can't hold out
(I'm burning) No no no no no !!!

***

... wie schon EK vor geraumer Zeit richtig vermutet hat, das Rotlichtmileu lässt mich (gedanklich) einfach nicht los - ich könnte zu jeder Zeit zum Imperator gehen, eine Runde quatschen und Tischtennis spielen, mich als Versager beschimpfen lassen und gleichzeitig selber kräftig und nach Herzenslust Kontra geben und kein Blatt vor dem Mund nehmen, sprich die deutsche Sprache in ihrer höchsten Vollendung wiederzugeben ... macht auch Spaß , denn der Alte ist einer der Wenigen auf dieser Welt, dem ich sein Arschlochdasein verzeihe - aber ohne Auto keine Böcke + dass der ewige Nörgler und sein Sohnemann auf Kosten meiner Nerven sich bekriegen ... sollte ich das Studium nicht schaffen, dann bin ich auf einer Zwischenreise sofort da, um mit dem gelernten E-Ing. einen zu saufen, und um ihm sechs Edelstahlstangen zu verkaufen ;-) - Voraussetzung: die Konkurrenz und er haben sich bis dahin nicht gegenseitig ins Grab gebracht - ach so, sein Muttersöhnchen ist eh´ ein Looser geworden: hat ein Auto und tausend Ausreden ... und was sagt mein eigener Alter: "Geh da doch nicht hin, da versumpfst du doch nur" ... Recht hat er: man muss diese Parallelwelt schon hinter ihren Vorhängen gesehen und erlebt haben, um keinen ersten falschen Schritt zu machen ... doch der riesengroße Gewinn gegenüber den trockenen und spröden Lebenstheoretikern besteht darin, nachdem man viel (auch hausgemachten und völlig unnötigen) Stress miterlebt hat: die rosarote Brille und das Denken einer heilen haitschi bum baitschi Welt sind zum Glück schon lange und endgültig in der Kloake menschlicher Doppelmoral untergegangen ...

Keine Kommentare: